milloin palveluasi viimeksi

kehuttiin loistavaksi?

Joka ainoa kerta, kun kohtaat asiakkaan, rakennat asiakassuhdetta paremmaksi tai huonommaksi. Hyvää asiakaspalvelua kohtaamme toisinaan, mutta loistavaa ani harvoin. Siksi hyvin tyytyväisiä asiakkaita on vähän.

Loistavan palvelun™ valmennus (Legendary Service®) on tarkoitettu sinun yrityksesi tai organisaatiosi johtajille ja etulinjan asiakaspalvelijoille. Valmennus opastaa, miten he systemaattisesti tuottavat loistavaa asiakaspalvelua ja asiakaskokemuksia, jotka tuovat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat takaisin yhä uudelleen. Loistavuudesta syntyy palvelukulttuuri, joka on yrityksesi ehdoton kilpailuetu.

ls-legendary-service-customer-service-training program

Uuden asiakkaan hankkiminen MAKSAA 6–7 KERTAA ENEMMÄN kuin pitää kiinni vanhasta asiakkaasta. *

89 % KULUTTAJISTA hakeutuu kilpailijan luokse, kun hän on saanut HUONON PALVELUKOKEMUKSEN. **

ls-critical-customer-care-skills

palveluhenkisen kulttuurin arvo

Yritykset, jotka tarjoavat loistavaa asiakaspalvelua, tietävät, että heidän työntekijänsä ja heidän rakentamansa asiakassuhteet ovat yrityksen kaikkein tärkeintä omaisuutta. Niissä rakennetaan palveluhenkistä kulttuuria tietäen, että loistava asiakaspalvelu alkaa onnistuneesta organisaation sisäisestä asiakaspalvelusta, laajentuen ulkoisten asiakkaiden palvelemiseen. Loistavaa asiakaspalvelua tarjoavissa yrityksissä etulinjan asiakaspalvelijoille annetaan valtuutus tehdä päätöksiä, ratkaista ongelmia ja ylittää asiakkaiden odotukset. Tämän tuloksena asiakasuskollisuus kasvaa, palvelun laatu kehittyy, myynnin kustannukset vähenevät mutta myynti kasvaa.

ls-customer-service-skills-customer-loyalty

HANKI TYYTYVÄISIÄ ASIAKKAITA

Tyytyväiset asiakkaat tulevat takaisin ja ostavat lisää. He suosittelevat palveluasi ystävilleen ja perheilleen.

ls-improved-customer-care-skills

VÄHENNÄ MYYNNIN KUSTANNUKSIA

Kun ymmärrät asiakkaittesi tarpeet ja halut, säästät uusien asiakkaiden hankinnassa ja pidät vanhat asiakkaasi tyytyväisinä.

ls-excellent-customer-service-fans

LUO ASIAKASLÄHETTILÄITÄ

Sitoutuneista asiakkaista tulee fanejasi, asiakaslähettiläitäsi. He toteuttavat vaikuttavaa ja tehokasta suusta suuhun markkinointia erityisesti sosiaalisen median kanavissa. Parhaimmillaan he synnyttävät viraalihitin.

ls-excellent-customer-service-feedback

KERÄÄ PALAUTETTA JA KEHITY

Asiakkaasi ovat parhain palautteen lähde. Heidän palautteensa auttaa sinua parantamaan palveluasi ja kehittämään uusia ratkaisuja heidän tarpeisiinsa. Palautteen avulla kehityt nopeammin kuin kilpailijasi.

näin saat asiakaspalvelijat

loistamaan ja asiakkaat palaamaan

Tiedät, että hyvä asiakaspalvelu on yksi tärkeimmistä yrityksesi menestystekijöistä. Toimivan palveluhenkisen kulttuurin voi kuitenkin olla haastavaa. Loistava palvelu™ -valmennusohjelma opettaa asiakaspalvelijasi tarjoamaan jatkuvasti erinomaista palvelua niin, että asiakkaasi palaavat yhä uudelleen. Se antaa yrityksellesi todellisen kilpailuedun.

 

 

Legendary-Service-Model

Aloitetaanko?

Legendaarinen palvelu opettaa johtajille ja palvelun tarjoajille, jotka työskentelevät sisäisten tai ulkoisten asiakkaiden kanssa, kuinka rakennetaan legendaarinen palvelukokemus, joka saa asiakkaat palaamaan.

*2011 Customer Experience Impact Report, Oracle
**White House Office of Consumer Affairs